سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روزبرای سه کس آمرزش می طلبند : دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

در دل فقرا
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: جواد لطیف شنبه 89 اردیبهشت 11   ساعت 12:43 صبح

خمینی
کبیر : امروز جنگ حق و باطل‚ جنگ فقر و غنا‚ جنگ استضعاف و استکبار و جنگ
پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است. و من دست و بازوی همه عزیزانی
که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد
در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند‚ می بوسم و سلام و درودهای
خالصانه خود را به همه غنچه های آزادی و کمال نثار می کنم و به ملت عزیز و
دلاور ایران هم عرض می کنم خداوند آثار و برکات معنویت شما را به جهان
صادر نموده است

 و حال سادگی زندگی مولایمان مقام عظمای ولایت

همون
طور که شاید برخی دوستان در جریان باشند ، چند سال پیش پسر مقام معظم
رهبری (آقا مجتبی) با دختر آقای دکتر حداد عادل ازدواج کردند . مطلبی که
برای دوستان می نویسم از آقای دکتر حداد عادل نقل شده است که در کتاب های
متعددی از جمله کتاب ( آب ، آیینه ، آفتاب) صفحه ی 64 به صفحه ی کاغذ آمده
است ...

 

« چند روز پس از خواستگاری خانواده ی بزرگوار حضرت آیت الله خامنه ای از دختر بنده ، خدمت مقام معظم رهبری رسیدم .

ایشان فرمودند : آقای دکتر ؛ اگر خدا بخواهد با هم خویشاوند می شویم .

عرض کردم چطور ؟

فرمودند : آقا مجتبی و دختر خانم شما ظاهرا یکدیگر را پسندیده اند و در گفت و گو به نتیجه رسیده اند . حالا نظر شما چیست ؟

عرض کردم : آقا اختیار ما هم دست شماست !

   آقا فرمودند : شما و همسرتان استاد دانشگاه هستید و زندگی شما با زندگی ما متفاوت   ا  ست . تمام زندگی ما غیر از کتاب هایم ، یک وانت لوازم کهنه است . خانه ی ما هم دو اطاق  اندرونی دارد و یک اطاق بیرونی که مسؤولان می آیند و
با من دیدار می کنند . من پولی برای خرید خانه ندارم . خانه ای اجاره کرده
ایم که قرار است در یک طبقه ی آن آقا مصطفی و در طبقه ی دیگر آقا مجتبی
زندگی کنند .
ما زندگی معمولی داریم و شما زندگی خوبی دارید ، مثل ما زندگی نکرده اید . آیا دختر شما حاضر است با این وجود زندگی کند ؟!

  زیبایی و دقت سخن رهبر معظم انقلاب برای من بسیار جالب بود . موضوع را به دخترم گفتم و       او با روی باز استقبال کرد » .

 
+ نوشته شده در  چهارشنبه یکم اردیبهشت 1389ساعت 0:21  توسط جواد لطیف 

< type="text/java">GetBC(8);نظر بدهید

نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شهر من ساوه
در دلی غریب
غم فقرا
زندگی ساده مولا مقام رهبرب
چرا خون فقرا کم رنگ تر از اغنیاست؟؟؟
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
3179 :مجموع بازدیدها
0 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
درباره خودم
در دل فقرا
لوگوی خودم
در دل فقرا
لینک دوستان
جدیدترین اخبار روز دنیا
صفحات اختصاصی
بایگانی نوشته ها
اردیبهشت 1389
اشتراک