سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خشم، خردها را تباه و از درستی دور می کند . [امام علی علیه السلام]

در دل فقرا
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: جواد لطیف شنبه 89 اردیبهشت 11   ساعت 12:37 صبح

با سلام

واقعا سوال من اینست که خون فقرا چرا کم رنگ تر از
اغنیاست در زمان اصلاحات یک روستا در چهار محال بختیاری بر اثر رانش زمین
به داخل زمین رفت دولت جلسه ای برگزار نکرد ماجرای قطار تهران مشهد یک
روستا سوخت کسی ککش نگزید ولی برای محاکمه کرباسچی یک جلسه کامل دولت صحبت
کرد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟مگر امام نمی گفت من یک موی شما کوخ نشینان را به کاخ
نشینان نمی دهم واقعا من به این نتیجه رسیدم که هزاران نفر از ما مردم
کوچه و بازار یک ذره ارزش نداریم هیچ فکر کرده اید چرا چون ابزار زور و زر
و قدرت نداریم رای ما رای شماره 2 حساب می شود ولی با آمدن دولت نهم مردم
به این باور رسیدند که ارزش دارند مردی را برگزیدند از جنس خودشان مردی که
کت و شلوارش چند میلونی نبود مردی که قصر عاج نشین نبود مردی که ظاهری
درست شده نداشت و آن کسی نبود جز دکتر خودمان کسی که مقابل زر و زور و
ثروت ایستاد کسی که در دو دوره کمر هاشمی را به تشک مالاند و به ایشان
فهماند دیگر ارزشی برای مردم نداری به قول شعار روز 9 دی تاجر
برشکسته        برگردد به باغ پسته  دست کسانی را خرد کرد که خود را
بالاتر از مردم می دانستند خانه هایشان در فرمانیه و قصر عاج نشین بودند
پول شارژ آژارتمانشان برجی 200000 تومان در ماه بود

خدایا دکتر و مولای ما مقام ولایت را از تمام بلیات حفظ کن و عدالت گستر تاریخ را برسان


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شهر من ساوه
در دلی غریب
غم فقرا
زندگی ساده مولا مقام رهبرب
چرا خون فقرا کم رنگ تر از اغنیاست؟؟؟
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
3180 :مجموع بازدیدها
1 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
درباره خودم
در دل فقرا
لوگوی خودم
در دل فقرا
لینک دوستان
جدیدترین اخبار روز دنیا
صفحات اختصاصی
بایگانی نوشته ها
اردیبهشت 1389
اشتراک